Zmiany organizacyjne dotyczące funkcjonowania stołówki szkolnej
W związku z restrykcjami sanitarnymi wynikającymi z pandemii COVID-19 Dyrektor Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Lubochni od dnia 7 września 2020r. wprowadza zmiany organizacyjne dotyczące funkcjonowania stołówki szkolnej:
- Zgłoszenie nieobecności ucznia korzystającego ze stołówki dokonuje się wyłącznie telefonicznie do sekretariatu szkoły pod nr tel. 44 7103-662 w godz. 8.00-10.00.
- Odpisy za nieobecności będą realizowane od następnego dnia po jego zgłoszeniu. W dniu zgłoszenia nieobecności stołówka nie ma możliwości wydania posiłku na zewnątrz.
Jednocześnie przypomina się o każdorazowym prawidłowym opisaniu przelewu za wyżywienie:
Należy wpisać:
- imię nazwisko ucznia,
- klasa / oddział przedszkolny,
- tytuł wpłaty tj. SP -I danie, II danie, Przedszkole – wyżywienie całodniowe,
- opłata za miesiąc , rok.