Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
4. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
5. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
6. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
7. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
8. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
9. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Zmiany organizacyjne dotyczące funkcjonowania stołówki szkolnej

W związku z restrykcjami sanitarnymi wynikającymi z pandemii COVID-19 Dyrektor Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Lubochni od dnia 7 września 2020r. wprowadza zmiany organizacyjne dotyczące funkcjonowania stołówki szkolnej:

  1. Zgłoszenie nieobecności ucznia korzystającego ze stołówki dokonuje się wyłącznie telefonicznie do sekretariatu szkoły pod nr tel. 44 7103-662 w godz. 8.00-10.00.
  2. Odpisy za nieobecności będą realizowane od następnego dnia po jego zgłoszeniu. W dniu zgłoszenia nieobecności stołówka nie ma możliwości wydania posiłku na zewnątrz.

Jednocześnie przypomina się o każdorazowym prawidłowym opisaniu przelewu za wyżywienie:

Należy wpisać:

- imię nazwisko ucznia,

- klasa / oddział przedszkolny,

- tytuł wpłaty tj. SP -I danie, II danie, Przedszkole – wyżywienie całodniowe,

- opłata za miesiąc , rok.