Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Zwrot podręczników i książek do biblioteki szkolnej

W związku ze zbliżającym się zakończeniem roku szkolnego 2021/2022  prosimy o zapoznanie się z terminami i procedurami oddawania podręczników i książek do biblioteki szkolnej. Podręczniki oraz zaległe książki należy oddać w wyznaczonych terminach i godzinach.

Instrukcja zwrotu podręczników i książek wypożyczonych z biblioteki Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Lubochni w roku szkolnym 2021/2022.

  • Uczniowie klas I - III

Wychowawcy klas zbierają podręczniki od uczniów a następnie przekazują do biblioteki szkolnej według harmonogramu. Wszystkie książki wypożyczane z biblioteki szkolnej uczniowie zdają w dniu zdawania podręczników.

  • Uczniowie klas IV- VIII

Zgodnie z harmonogramem uczniowie przynoszą komplety podręczników oraz wszystkie książki wypożyczane z biblioteki szkolnej w dniu zdawania podręczników. Wychowawca klasy obecny jest przy zdawaniu podręczników przez uczniów.

Uczeń powinien przygotować podręczniki:

  • zdjąć okładki, jeżeli okładki mają taśmę samoprzylepną - zostawiamy,
  • wytrzeć gumką wszystkie podkreślenia, zapiski, rysunki dokonane ołówkiem,
  • rozprostować wszystkie zagięte karty,
  • podkleić rozdarte lub wypadające kartki,
  • usunąć własne materiały (sprawdziany, kartkówki, notatki, zakładki)
  • nie oddajemy podręcznika do religii i zeszytów ćwiczeń.